کد پیشواز من همونم هنوز برات میمونم بهنام بانی برای همراه اول

کد پیشواز من همونم هنوز برات میمونم بهنام بانی برای همراه اول

کد آوای انتظار آهنگ من همونم هنوز برات میمونم با صدای بهنام بانی برای همراه اول با امکان پخش آنلاین

کد پیشواز همراه اول من همونم هنوز برات میمونم بهنام بانی

کد آوای انتظار همراه اول: 29242

دانلود

فاصله میگیری خب بیشتر دلم میخواد تورو خوب نگاه کن تو چشام جون همین چشما نرو

ساده دل بستم ولی ساده نمیگذرم ازت خیلی ها بودن ولی چشمام تورو دیدن فقط

من همونم هنوز برات میمونم حتی اگه چیزی نگم باز تورو دوست دارم

آره من همونم یه آدم دیوونم که فاصله میگیری و من هنوز دوست دارم

 

کد پیشواز همراه اول من هنوز دوست دارم بهنام بانی

کد آوای انتظار همراه اول: 29243

دانلود

من همونم هنوز برات میمونم حتی اگه چیزی نگم باز تورو دوست دارم

آره من همونم یه آدم دیوونم که فاصله میگیری و من هنوز دوست دارم

کد پیشواز همراه اول آره من همونم یه آدم دیوونم بهنام بانی

کد آوای انتظار همراه اول: 29244

دانلود

به جایی رسیدم که روز و شب برام فرقی نداره با اینکه میدونم باید یادت نیوفتم

ولی باز یه چیزی تورو یادم میاره باز دوباره …

تو رفتی ولی باز مث دیوونه ها چشمام به راهه میدونم نمیشه دیگه باهم بمونیم

ولی خب میخوامت با اینکه اشتباهه اشتباهه …

من همونم هنوز برات میمونم حتی اگه چیزی نگم باز تورو دوست دارم

آره من همونم یه آدم دیوونم که فاصله میگیری و من هنوز دوست دارم

 

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

کلمات کلیدی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
بایگانی