کد آهنگ پیشواز پدر برای همراه اول با پخش آنلاین ویژه روز پدر

کد آهنگ پیشواز پدر برای همراه اول با پخش آنلاین ویژه روز پدر

مجموعه کامل کد آوای انتظار همراه اول برای روز پدر با امکان پخش آنلاین و متن هر پیشواز

آهنگ پیشواز روز پدر برای همراه اولی با پخش آنلاین از خوانندگان معروف، بهترین پیشوازهای همراه اول با موضوع پدر و روز پدر

کد پیشواز همراه اول پدر رضا نیک فرجام

کد آوای انتظار همراه اول: 23248

دانلود

بمیرم تو چشم پدر بد نشم
میخوام تا عصای تو دستت بشم

نبینم دوباره تو حالت بده
که گریه ام میگیره خدا شاهده

نبینم دو دستِ تو میلرزه باز
به وقت قنوت و به وقت نماز

دنیا درون مشتمه
آخه یک نفر چون پدر همیشه پشتمه

کد پیشواز همراه اول پدر راغب - پدرم غرور من پیش تو سر خم میکنه

کد آوای انتظار همراه اول: 14832

دانلود

پدرم غرور من پیش تو سر خم میکنه
پدرم نگاه تو درد منو کم میکنه

عاشقم عاشق آرامش خنده هاتم
عاشقم عاشق مردونگی صداتم

توو هر نفس تکیه گاهی فدات بشم من الهی
توو هر نفس تکیه گاهی فدات بشم من الهی
فدات بشم من الهی رو به راهم اگر رو به راهی

کد پیشواز همراه اول پدر راغب - عاشقم عاشق مردونگی صداتم

کد آوای انتظار همراه اول: 14833

دانلود

عاشقم عاشق آرامش خنده هاتم
عاشقم عاشق مردونگی صداتم

توو هر نفس تکیه گاهی فدات بشم من الهی
توو هر نفس تکیه گاهی فدات بشم من الهی
فدات بشم من الهی رو به راهم اگر رو به راهی

هر جا برم با تو سرم بالاست دنیا بدون تو ته دنیاست
این خونه از عطر تو لبریزه سایه ی تو برام همه چیزه

 

کد پیشواز همراه اول پدر ماهان متین - خیلی ممنون که تحمل کردی

کد آوای انتظار همراه اول: 27255

دانلود

خیلی ممنون که تحمل کردی و خیلی ممنون به سادگی رفتی و

خیلی ممنون که نذاشتی بشکنم مرسی از این که مردونگی کردی و

من بی تو این روزا دلم خیلی گرفته مرا خونه بدون تو هوامون غم گرفته

کد پیشواز همراه اول پدر یعنی همیشه مرد باشی آرمان اسماعیلی

کد آوای انتظار همراه اول: 90029

دانلود

پدر یعنی تحمل یعنی حسرت

نمیذاره باهاش همدرد باشی

تو چشمای خدا تاریک و دور شد

پدر یعنی همیشه مرد باشی

کد پیشواز همراه اول به نام پدر آرمان محمدنیا - یادت از یادم نمیره بهترین بابای دنیا

کد آوای انتظار همراه اول: 85605

دانلود

تکیه گاه محکم من سایه سار مهربونی

واسه من بسه همین که تو کنار من بمونی

حتی وقتایی که نیستی توی خواب و تو رویا

یادت از یادم نمیره بهترین بابای دنیا

کد پیشواز همراه اول پدر مازیار فلاحی

کد آوای انتظار همراه اول: 43456

دانلود

نه نمیخوام گله کنم که سرنوشت من بده
موقع تاب بازی چرا کسی نبود هلم بده

باز نمیخوام گله کنم باز گله های بیخودی
بازم بگم برای چی شب عروسیم نبودی

کد پیشواز همراه اول پدر علبرضا بهمنی

کد آوای انتظار همراه اول: 70743

دانلود

پدر را کوه مشکل هاست بر دوش

پدر آتشفشان سرد و خاموش

پدر میعادگاه اشک و لبخند

محکم پدر کوه دماوند

پدر جاری نبض حیاتم

پدر آن کس که میبخشد ثباتم

پدر حافظ پدر امنیت من

تمام آبرو حیثیت من

کد پیشواز همراه اول پدر مرتضی سرمدی

کد آوای انتظار همراه اول: 65150

دانلود

مینویسم از یه مردی که وجودش جون پناهه

قصه عشقش همیشه قصه خورشید و ماهه

مینویسم از کسی که خط کشیده روی رویاش

واسه خوشبختی من با رد شدن از تموم دنیاش

می نویسم از کسی که واسم آرامش محضه

کد پیشواز همراه اول پدر گروه نسیم قدر - بابای منی اولین اسمی که نوشتم

کد آوای انتظار همراه اول: 23963

دانلود

بابای منی اولین اسمی که نوشتم

دستاتو می بوسم که بدونی توئی عشقم

میریخت تو قلبش همه درد و غماتو

میفهمه جگر گوشه تو خستگیاتو

کد پیشواز همراه اول دکلمه پدر با صدای فاطمه مرادی

کد آوای انتظار همراه اول: 94500

دانلود

پدر عشقم همه زندگیمی من به تو مدیونم

واسه خوشبختی و آرامش من از تو ممنونم

پدر دستمو بگیر تا سردی دنیا رو ندونم

تو نباشی من هیچ لحظه ای بی تو نمی مونم

پدر تو خدای زمینی برام با تو خوشحالم

کد پیشواز همراه اول دکلمه روز پدر با صدای ایلناز آریامنش

کد آوای انتظار همراه اول: 15344

دانلود

یه کوهی روی دوش این پدر هست

که غصه از خجالت دربدر هست

همیشه آب و نونه بابا بمیرم دائما دلخونه بابا

به فکر روزی پاک و حلاله نشستن توی آئینش محاله

نگاهش با نگاهت میزنه پر

یه چند ساله نشسته رو سرش برف

لبش خندون دلش دریایی از درد

هنوزم مثل کوه ایستاده این مرد

لباس عافیت وقتی میپوشم

که میذاره دو دستاشو رو دوشم

کد پیشواز همراه اول پدر بهار صادقی قطعه اول

کد آوای انتظار همراه اول: 89640

دانلود

کد پیشواز همراه اول پدر بهار صادقی قطعه دوم

کد آوای انتظار همراه اول: 89641

دانلود

کد پیشواز همراه اول پدر شیعه از گروه آوای مقاومت یزد

کد آوای انتظار همراه اول: 13606

دانلود

کعبه میخواست که بغل کنه تو رو

بگه به دنیا خوش اومدی علی

دو عالم واسه تو می تپه تو که نور چشم احمدی علی

پدر شیعه شدی یا حیدر

ساقی کوثری و سایه سر

ای شفیع اسرا در محشر

ها علی بشر کیف بشر

کد پیشواز همراه اول پدر شیعه از گروه آوای مقاومت یزد قطعه دوم

کد آوای انتظار همراه اول: 13607

دانلود

تو صراط مستقیمی تا خدا ای ولایت تو شرط بندگی

کد پیشواز همراه اول بابا علی براتی - میشم قربون دستایی

کد آوای انتظار همراه اول: 23268

دانلود

میشم قربون دستایی که هر گوشه ش ترک داره

بکش دست به سرم بابا دستت معرفت داره

گفتم پر و بالم ده کنارت میمونم بابا

نشونم ده پریدن رو تا واست بپرم بابا

کد پیشواز همراه اول پدر علی براتی - بابا بی وفا بودم پیشت حقیرم بابا

کد آوای انتظار همراه اول: 13590

دانلود

بابا بی وفا بودم پیشت حقیرم بابا

هر چند که جوون بودم سرو پا تقصیرم بابا

بابا نفهمیدم بگذار پسرت باشم

حالا که زمین گیری بالشت سرت باشم

 

۰ ۰ ۶ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۶)

خوب‌بود‌ممنون


کد اهنگ پیشواز اذرون افشار پدر


واقعا براتون متاسفم که با این همه تکنولوژی و این همه امکانات و اینکه این همه مردم پیام دادن هنوز نتونستین پیشواز پدر آرون افشار رو بزارین واقعا براتون متاسفم .همین


کد پیشواز،آهنگ پدر آرون افشار رو نمی‌تونید بدید چرا مردم رو سر کار میذارید


آهنگ پیشواز پدر آرون افشار رو ببزاریدحتما لطفا لطفا به جان پدرتون


وحید اسلامی

۰۴ آبان ۰۲ ، ۰۱:۴۶

کد پیشواز   پدر  از آرون افشار  


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

کلمات کلیدی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
بایگانی