کد پیشواز همراه اول دستمو رها نکنیا به علی به علی به علی محمدحسین پویانفر

کد پیشواز همراه اول دستمو رها نکنیا به علی به علی به علی محمدحسین پویانفر

کد آهنگ پیشواز مداحی دستمو رها نکنیا به علی به علی به علی سفرمو جدا نکنیا به علی به علی به علی با نوای محمد حسین پویانفر برای سرویس آوای انتظار همراه اول با پخش آنلاین و متن نوحه

کد پیشواز همراه اول مداحی دستمو رها نکنیا به علی - پویانفر

کد آوای انتظار همراه اول: 15180

 

دستمو رها نکنیا به علی به علی به علی

سفرمو جدا نکنیا به علی به علی به علی

تنها سر پناه منیا مادر مادر مادر 

ما رو کربلا ببریا مادر مادر مادر

دست رد به من نزنیا مادر مادر مادر 

مادر امام حسنیا مادر مادر مادر

 

******

دستمو رها نکنیا بعلی بعلی بعلی
سفره مو جدا نکنیا بعلی بعلی بعلی

تنها سرپناه منیا مادر مادر مادر
ما رو کربلا ببریا مادر مادر مادر

دست رد به من نزنیا مادر مادر مادر
مادر امام حسنیا مادر مادر مادر

می شنوی صدا حسنتو مادر مادر مادر
می دیدم که می زدنت و مادر مادر مادر

هیچ کی نیستش عین من و تو مادر مادر مادر
این یه رازه بین من و تو مادر مادر مادر

چادرت رو خاک کشیده شد مادر مادر مادر
رنگ و روم چقدر پریده شد مادر مادر مادر

من شدم عصای مادرم کوچه کوچه کوچه
کاش نیفته دیگه گذرم کوچه کوچه کوچه

انتهای کوچه میرسه گودال گودال گودال
بین قتلگاه بدنیه پامال پامال پامال

قتلگاه و دور و بر تو ای وای ای وای ای وای
دست به دست می گرده سر تو ای وای ای وای ای وای

ای خدا ببین چه خبره گودال گودال گودال
نیزه ها برا یه نفره گودال گودال گودال

بین مقتله یه مادر بی حال بی حال بی حال
پیرمردا با عصا میرن گودال گودال گودال

دستمو رها نکنیا بعلی بعلی بعلی
سفره مو جدا نکنیا بعلی بعلی بعلی

تنها سرپناه منیا مادر مادر مادر
ما رو کربلا ببریا مادر مادر مادر

 

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

کلمات کلیدی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
بایگانی