کد پیشواز فلک بسه علی رزاقی همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کد پیشواز فلک بسه علی رزاقی همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز از این دنیا شدم خسته فلک بسه فلک بسه با صدای علی رزاقی برای همراه اول و ایرانسلی ها با پخش آنلاین

آهنگ پیشواز فلک بسه علی رزاقی را آنلاین گوش کرده و برای سرویس آوای انتظار همراه اول و یا سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل فعال کنید:

کد پیشواز از این دنیا شدم خسته فلک بسه فلک بسه علی رزاقی

کد آوای انتظار همراه اول: 12169

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۴۴۹

دانلود

خدا اشکم لب مشکه شب و روزام پر درده

از این دنیا شدم خسته فلک بسه فلک بسه

نم بارون دلم داغون چه کردی با من دلخون

هوای من خدای سرده فلک بسه فلک بسه

خدا اشکم لب مشکه شب و روزام پر درده

از این دنیا شدم خسته فلک بسه فلک بسه

کد پیشواز علی رزاقی فلک بسه همراه اول پخش آنلاین

آهنگ پیشواز فلک بسه علی رزاقی ایرانسل

 

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

کلمات کلیدی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
بایگانی